SPRÁVA IT POPRAD
V dnešnej dobe digitalizácie je bezchybná práca IT infraštruktúry kritická pre úspech každej firmy. Aby sme zabezpečili nepretržitú komunikáciu medzi počítačmi zamestnancov a zamedzili akýmkoľvek výpadkom siete, je kľúčové implementovať monitoring, pravidelnú údržbu a neustále vylepšenia v oblastiach hardvéru, softvéru a sieťových funkcií. Avšak, nie všetky organizácie majú možnosť udržiavať si vlastné IT oddelenie. V takých prípadoch sme tu pre Vás, pripravení ponúknuť podporu a špecializované riešenia pre akékoľvek výzvy, ktoré sa týkajú Vašej IT infraštruktúry.
KOMPLEXNÁ SPRÁVA IT
Ponúkame komplexnú správu IT pre firmy v rámci Popradu. Správa IT pokrýva komplexné spektrum úloh vrátane správy a údržby IT infraštruktúry (to zahŕňa servery, počítače a sieťové prvky), ochrany pred kybernetickými hrozbami, riadenia dát a aplikácií, poskytovania cloudových riešení, podpory pre koncových užívateľov a odborného IT poradenstva.
IT OUTSOURCING
IT outsourcing je efektívna cesta k zníženiu výdavkov na vlastné IT oddelenie. Radi Vám poskytneme úplnú správu Vašej IT infraštruktúry, zaručíme hladkú komunikáciu medzi firemnými počítačmi a poskytneme Vám technickú podporu, ktorá rýchlo a efektívne vyrieši všetky Vaše IT potreby.
SPRÁVA FIREMNEJ SIETE
Pre podniky v Poprade poskytujeme komplexné IT služby, ktoré zahŕňajú správu serverov, počítačov a sieťových systémov. Správa zahŕňa pravidelnú údržbu, monitorovanie a aktualizácie, aby sme zabezpečili nepretržitú dostupnosť a bezpečnosť Vašich IT systémov a techniky.
PRECHOD NA OFFICE 365
V rámci Popradu ponúkame firmám pomoc s migráciou na Office 365. Naši technici Vás prevedú každým krokom procesu, od plánovania migrácie až po úspešnú implementáciu a prispôsobenie služieb Office 365 Vašim konkrétnym podnikateľským potrebám.
AKÉ VÝHODY PONÚKA EXTERNÁ SPRÁVA IT
Zníženie nákladov
Vďaka externej IT správe viete ušetriť náklady. Vyhnete sa financovaniu, náboru, školení a udržiavaniu vlastného IT tímu.
Prístup k odborníkom
Zabezpečíme pre Vás moderné softvérové riešenia, bezpečnostné protokoly a hardvérové komponenty, ktoré zvýšia Vašu produktivitu a zabezpečenia Vám náskok pred konkurenciou.
Vždy k dispozícií
Sme Vám k dispozícií vždy keď Vaša IT sieť, počítače či servery zlyhajú a bezodkladne riešime vzniknutú situáciu.
Riešenia na mieru
Každá firma je jedinečná a preto si zaslúži IT riešenia na mieru, ktoré budú odrážať jej potreby, obchodné aktivity a podnikateľské ciele.
AKÉ VÝHODY PONÚKA EXTERNÁ SPRÁVA IT
Zníženie nákladov
Vďaka externému IT oddeleniu viete ušetriť náklady na správu IT siete. Vyhnete sa financovaniu, náboru, školení a udržiavaniu vlastného IT tímu.
Vždy k dispozícií
Sme Vám k dispozícií vždy keď Vaša IT sieť, počítače či servery zlyhajú a bezodkladne riešime vzniknutú situáciu.
Riešenia na mieru
Každá firma je jedinečná a preto si zaslúži IT riešenia na mieru, ktoré budú odrážať jej potreby, obchodné aktivity a podnikateľské ciele.
Prístup k odborníkom
Zabezpečíme pre Vás moderné softvérové riešenia, bezpečnostné protokoly a hardvérové komponenty, ktoré zvýšia Vašu produktivitu a zabezpečenia Vám náskok pred konkurenciou.
PRIEBEH SPOLUPRÁCE S IT POMOC
Kontaktovanie klienta
Spolupráca začína telefonickým rozhovorom, v ktorom diskutujeme s klientom o jeho požiadavkách a potrebách. Zároveň sa dohodneme na spoločnom stretnutí.
Obhliadka u klienta
Počas návštevy klienta sa informujeme o jeho IT infraštruktúre a pracovnom prostredí. Tento krok nám umožňuje identifikovať špecifické potreby a výzvy, s ktorými sa klient stretáva.
Analýza situácie
Analýza aktuálneho stavu a potrieb klienta nám umožňuje identifikovať oblasti pre zlepšenie a inovácie. Vďaka získaným informáciám vieme vypracovať ponuku pre klienta na mieru.
Cenová ponuka
Na základe predchádzajúcej obhliadky a analýzy pripravíme cenovú ponuku, ktorá detailne popisuje navrhované služby, odhadované náklady a časový rámec realizácie.
Spolupráca
Po schválení cenovej ponuky začína fáza realizácie, kedy sa implementujú dohodnuté služby a riešenia. Následne sa o klienta pravidelné staráme a riešime každý jeho problém s IT.
PRIEBEH SPOLUPRÁCE S IT POMOC
Kontaktovanie klienta
Spolupráca začína telefonickým rozhovorom, v ktorom diskutujeme s klientom o jeho požiadavkách a potrebách. Zároveň sa dohodneme na spoločnom stretnutí.
Obhliadka u klienta
Počas návštevy klienta sa informujeme o jeho IT infraštruktúre a pracovnom prostredí. Tento krok nám umožňuje identifikovať špecifické potreby a výzvy, s ktorými sa klient stretáva.
Analýza situácie
Analýza aktuálneho stavu a potrieb klienta nám umožňuje identifikovať oblasti pre zlepšenie a inovácie. Vďaka získaným informáciám vieme vypracovať ponuku pre klienta na mieru.
Cenová ponuka
Na základe predchádzajúcej obhliadky a analýzy pripravíme cenovú ponuku, ktorá detailne popisuje navrhované služby, odhadované náklady a časový rámec realizácie.
Spolupráca
Po schválení cenovej ponuky začína fáza realizácie, kedy sa implementujú dohodnuté služby a riešenia. Následne sa o klienta pravidelné staráme a riešime každý jeho problém s IT.
ČO O NÁS POVEDALI NAŠI ZÁKAZNÍCI
VÁŠ SPRIEVODCA IT SPRÁVOU PRE FIRMY
NAŠI PARTNERI
Kde nás nájdete
IT POMOC
Čajakova 26, Bratislava
Franz Mika weg 7/1/25, Wien
Svatošská 23, Karlovy Vary
Sme Vám k dispozícii v
pracovné dni
pondelok – piatok
8:00 – 17:00
(prípadne podľa dohody)